houndsandhardrock

Alla inlägg den 25 oktober 2013

Av Hundar & Hårdrock - 25 oktober 2013 17:31

Okej, jag vet att jag sa att det börjar tunnas ut på dödskallar i butikerna. Med halloween i antågande verkar det som att jag får ta tillbaks det. En sväng på stan i går resulterade i kaffemugg med dödskallemotiv och ett nytt skal till mobilen. Också det prytt av dödskallar. Och efter ett besök på Rusta kan jag nästan tänka mig att börja fira jul på riktigt bara för att få hänga upp säsongens julgransprydnader. Jag blev allt lite larvigt kär i de här dödskallarna. Fast på fotot ser de nog  mer ut som glittriga aliens. En vän frågade mig bara nu i veckan vad det är som är så coolt med dödskallar och vad det är som är så hårdrock med dem? Jag kom inte på något riktigt bra svar mer än att de har blivit en form av ikoner. Vi kunde i alla fall enas om att de är fina. 

Skapa flashcards