houndsandhardrock

Alla inlägg den 11 maj 2014

Av Hundar & Hårdrock - 11 maj 2014 08:41

Äntligen var det dags! Och det var verkligen "worth waiting for" som det brukar heta. Hårdrockare, synthare och andra med god smak samlades under ett och samma tak. Förbandet vet jag inte vem som hade ansvar för, men den borde nog skaffa sig ett nytt jobb. De lämnade inget intryck alls och jag minns inte vad de hette. Spenderade större delen av deras spelning i baren, om jag ska vara helt ärlig. Trent däremot levererade med råge. Vilken energi! Det höll i sig från början till slut och publiken älskade dem. Bra övergångar mellan låtarna och det var ett riktigt bra urval. Det enda jag är ledsen över är att det förmodligen kommer dröja allt för länge innan jag får chansen att se dem igen. Med det sagt är jag överlycklig över att äntligen fått se Nine Inch Nails och de levde upp till alla mina förväntningar.

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards