houndsandhardrock

Alla inlägg den 17 december 2013

Av Hundar & Hårdrock - 17 december 2013 14:30

Okej, det här är väl kanske lite hyckleri, men ändå. Firar man inte jul borde man kanske inte få några julklappar heller? Julklappen från pappa har jag redan fått. Ett underbart skönt lakan i ljungaktig nyans. Jag sov hos dem i somras och påpekade att deras lakan var jättesköna. Och nu har jag ett eget! Men så hittade jag den här klänningen och blev bara helt kär. Så, snälla, snälla tomten. Jag har varit en snäll flicka hela året, tycker jag i alla fall, och jag skulle bli så otroligt glad om jag fick den här fina klänningen på julafton. Snälla? Julen kommer i annat fall gå omärkt förbi då jag börjar jobba på lördag och slutar på fredag. Dock tänker jag nog hinna med att dricka massor med glögg och julöl ändå.

Ovido - Quiz & Flashcards