houndsandhardrock

Alla inlägg den 8 april 2013

Av Hundar & Hårdrock - 8 april 2013 22:53

Findus husse har varit i London ett par dagar så då har jag fått äran att hålla honom sällskap under tiden som husse var borta och roade sig. Vi har mest bara kelat och spanat ut på världen genom den franska balkongen. Findus är nog det mest innekattiga innekatten jag känner. Skulle aldrig falla honom in att ta fler än på sig höjd 3-4 steg utanför dörren. Sedan blir världen för stor och han far snabbt som blixten in i lägenheten igen. Tänk om mina tjejer kunde vara lika duktiga så matte slapp polisanmäla dem som försvunna. Okej, inte Chica ännu, men hon har haft sina trapp äventyr hon med. Fast Findus lever inte ett tråkigt liv för det! Utöver kelandet och spanandet så har vi har mördat zombies i Lollipop Chainsaw. Vi har läst om massor med tuff musik i Close Up som passande nog hade en del död och zombies på framsidan av den här månadens nummer. Så nu är Findus uppdaterad på vad som händer i rockvärlden och kan briljera lite för husse när han kommer hem. Inte nog med att vi har dödat zombies. Jag har äntligen tagit mig för att prova Zombies Run! 5K Training. Shit, vad jobbigt det var att springa. Det är något jag inte har gjort på riktigt de senaste 10 åren i alla fall. Minst. Det var helt klart en pers, men jag överlevde både bokstavligen och i spelet och är nu välkomnad i det lilla samhället Abel Township efter att ha överlevt en helikoptercrash, horder av zombiesar och lyckats ta mig dit helskinnad med en mapp vars innehåll kan vara av högsta vikt.





Ovido - Quiz & Flashcards