houndsandhardrock

Alla inlägg den 21 april 2013

Av Hundar & Hårdrock - 21 april 2013 22:25





Hitta effektiva förstärkare


Av de fyra olika samkproverna Lystra serverades i dag gissar jag att hon rangordnar dem; blötmat, blodpudding, kattmat, popcorn. Om hon nu måste rangordna det. Allt är ju så gott och spännande! Om matte får rangordna skulle det nog vara åt det omvända hållet; popcorn, kattmat, blodpudding, blötmat.

När jag sedan plockade fram tre leksaker åt Lystra upptäckte jag att de var himla lika varandra. Två olika leksaksråttor som någon gång i tiden var menade för katterna, men numera helt och hållet tillhör Lystra, och skallran som hon fått av Krypet. Den fluffiga musen och skallran vann helt klart över repmusen. Svårt att säga vilken av de två som vann dock så det får nog bli delad första plats där.


Försöker komma på tre olika miljöförstärkare och det första som jag kommer att tänka på är harpluttar, men är det miljö? Det är ju ute och det vill jag verkligen inte ha i fickan! Annars tycker hon om att jaga skräp och löv och pinnar är också kul ibland.

    

Ovido - Quiz & Flashcards