houndsandhardrock

Alla inlägg den 1 juli 2013

Av Hundar & Hårdrock - 1 juli 2013 23:04

Har ju haft lite issues med mitt kök ända sedan jag flyttade in. Målade om panelen tidigare i år och gick sedan vidare till att börja måla skåpluckorna i samma färg. Blev bra, men det har tagit tid för helt plötsligt jobbade jag heltid och jag har fortfarande några luckor kvar i den gamla, fula, gröna färgen. Så trillade jag in på Ikeas hemsida och hittade en nyhet som skulle passa mitt kök som handen i handsken. Tingsryd. Vill verkligen ha sånna i mitt kök! Då ploppade tanken på att måla om panelen i mört lila förmodligen skulle bli jättesnyggt. Fast jag ska kanske börja med att byta ut skåpluckorna, hahaha. Sedan får vi väl se. Där någonstans borde jag väl vara arbetslös igen och ha all tid i världen för att måla om det skulle vara så.

Ovido - Quiz & Flashcards