houndsandhardrock

Alla inlägg den 7 juli 2013

Av Hundar & Hårdrock - 7 juli 2013 14:17

I fredags kom min första Glossybox efter att ha blivit övertalad av en gammal klasskamrat att det är höjdpunkten på månaden. Till och med nästan bättre än lön. Och nog var det roligt allt att få öppna ett sånt fint paket och få se vad som fanns däri. Fick min i fredags som sagt och jag har redan hunnit använda alla produkterna i boxen. Gillade rubbet, men har dock kommit fram till att grönt nog inte är min färg. Jag är helt förälskad i min nya ögonfransböjare och behöver nog se till att några av produkterna måste finnas permanent i mitt badrumsskåp. Där någonstans var det kanske inte alls så bra med en Glossybox? Behöver jag fler beroenden att spendera pengar på?

                                                          "Don't let anyone ever dull your sparkle"

Ovido - Quiz & Flashcards