houndsandhardrock

Alla inlägg den 6 augusti 2013

Av Hundar & Hårdrock - 6 augusti 2013 11:26

Då var jag igång med träningen igen. Eller ja, jag har i alla fall varit ute och rört på mig snabbare än i zombiespeed tre gånger på en vecka. Vi får väl se hur länge det håller i den här gången. Jag har börjat om med min zombieapp och det går faktiskt lite lättar nu än vad det gjorde första gången trots värmen. Det känns bra! Funderar nästan på att skapa en egen kategori för träningen här i bloggen?


Och Lystra har hunnit bli anmäld till ytterligare några kurser. En kortare gratiskurs i freestyle (som blir av när kursen har tillräckligt många deltagare) och en som heter Skogsäventyr! som går ut på att man får olika uppgifter som man ska lösa tillsammans med sin hund. Sedan får varje ekipage poäng på utförandet och den med mest poäng vinner en gratis kurs hos Hundklok. Jag räknar väl inte med att vi kommer att vinna, men shit vad kul vi ska ha!

Ovido - Quiz & Flashcards