houndsandhardrock

Alla inlägg den 11 augusti 2013

Av Hundar & Hårdrock - 11 augusti 2013 11:09

25 minuters power walk, en dusch och en tallrik hallonkesella med en näve hallon, som nog snarare var två nävar, ovanpå är jag redo för att fara mot huvudstaden. Måste bara rekomendera min lilla frukost som ett perfekt mellanmål. Nu ska jag bara packa och lämna hundarna hos hundvakten sen far vi. Jag är så taggad! Vågar knappt hoppas på uppehåll, men lite regn kan inte förstöra den här dagen. Blir som ett barn på julafton när jag tänker på karuseller. Wiiii! Och sedan Tenacious D på det! Woop, woop! Åh, så roligt det ska bli! Verkar som att man kan komma att stöta på en hel del andra kändisar där också. Folk som man inte träffar så himla ofta. Det är ju en himla bonus bara där.

Ovido - Quiz & Flashcards