houndsandhardrock

Alla inlägg den 21 januari 2014

Av Hundar & Hårdrock - 21 januari 2014 15:19

Jul och nyår kom och gick med full fart. Det nya året är här och med det kom snön. Det har blivit lite tystare, lite ljusar och kanske också lite mysigare. Ändå känns det som att musten har gått ur de flesta. Jag känner mig helt klart mustad och spenderar mesta tiden med min julklapp, Hungerspelen, i sängen och så spelar jag quizkampen på mobilen. Längtandes efter sommaren och med ännu en klänning på önskelistan. Ha-begäret efter den här är enormt och den får nog förtur över den andra med fjärilarna på. Ett annat ha-begär som har dykt upp med full styrka är nästa tatuering. Efter många olika idéer känns det som att jag har hittat mitt motiv. Jag vill tatuera mig nu, nu, nu!

Ovido - Quiz & Flashcards