houndsandhardrock

Alla inlägg den 28 januari 2014

Av Hundar & Hårdrock - 28 januari 2014 15:22

I fredags tog jag mitt pick och pack och begav mig till Göteborg för att äntligen, efter sisådär 4 år, äntligen träffa en av mina absolut bästa vänner. Inte för att det på något sätt känns som att det var 4 år sedan? Kom fram sent, men det hanns med både vin, supergoda ostar och allmänt skitsnack. Sedan kan man ju tro att det skulle vara ett späckat schema med saker som ska hittar på, tittas på och göra så där, men det blev en soft dag i soffan bara. Och vilken soffa sen då! Jag är helt kär i den. Helgen gick helt klar för snabbt och nu när jag, nästan, hittar hem till Malin ska jag se till att hälsa på oftare.


Resan hem på söndagen var inte alls särksilt händelsefull och det var precis lagom för när man slog upp ögonen i går var hela världen vit av virvlande snö. Snöstorm i 24 timmar var inte alls mysigt. Framförallt som jag jobbade 12 av dem. Först 6 timmar pulsande runt i hemtjänstens namn för att sedan följa upp med 6 timmars busskörning på natten. I dag är jag ledig med gott samvete.

Ovido - Quiz & Flashcards