houndsandhardrock

Alla inlägg den 5 februari 2014

Av Hundar & Hårdrock - 5 februari 2014 23:28

Då har jag läst ut sista boken i Hungerspelen. Jag vet inte vad som hände men i och med andra filmen blev jag helt såld. Har sett den på bio två gånger och en gång hemma. Fick böckerna i julklapp och jag har älskat dem från första stund. Lite annorlunda upplevelse att se film först och läsa bok sedan, men det har gått bra det med. Sista jag blev riktigt så här kär i något jag läste var Twilight. Dem filmerna lyckades jag inte ens ta mig för att se mer än första och kanske andra, sedan gav jag upp. Även i det här fallet är böckerna självklart bättre än filmerna och jag menar nog att man helt enkelt bara m å s t e läsa Hungerspelen. Hade jag blivit besviken om jag läst böckerna först och sett filmerna efteråt? Jag tror inte det.

Ovido - Quiz & Flashcards