houndsandhardrock

Alla inlägg den 20 februari 2014

Av Hundar & Hårdrock - 20 februari 2014 13:50

Kände mig lite gnällig efter gårdagens inlägg. Så jag tog tag i disken och bytte ut mitt gamla porslin och udda glas mot det nya fina som jag fick av pappa när vi var på IKEA. Problemet med min väldigt sporadiska hemhjälp är att han inte är särskilt försiktig om grejerna när han diskar. Det går åt både glas och tallrikar när han är i gång, men så är det ju inte helt lätt heller när man är hund och bestämt sig för att diska är något man gör i sängen. Jag är absolut inte någon "vän av ordning", men jag kan inte sticka under stolen med att den numera tomma och rena diskbänken gav ett litet lyft. Nästa projekt blir att ordna en hylla i köket till hårdrocksvinerna och de nya vinglasen jag fick av mig själv för ett tag sedan. Önskar att jag hade hela serien, men vet inte om den finns kvar längre?

Ovido - Quiz & Flashcards