houndsandhardrock

Alla inlägg den 20 mars 2013

Av Hundar & Hårdrock - 20 mars 2013 20:03

Då var det bestämt. I sommar överger jag bussarna en stund för att köra dragare istället.  

Kunde bara inte låta bli att tacka ja till jobbet när min före detta chef ringde och frågade om jag skulle kunna tänka mig att komma tillbaks i sommar eller om det bara var buss som gällde. Man blir allt lite mallig över att blir uppringd så där fast jag tackade nej till jobbet förra året då jag valde buss istället. Jag fick välja skiftlag helt fritt och har redan ledigt till Sweden Rock. Nu är det bara att vänta på att det ska bli sommar så jag får sätta igång och köra. Det är ju ändå det roligaste jobb jag haft och jag tänker välja det i år även om det är under en begränsad tid och att det sätter lite käppar i hjulet för  festivalsommaren. Jag kommer i alla fall ha dunderkul medan jag jobbar och det är värt mycket.   

Ovido - Quiz & Flashcards