houndsandhardrock

Alla inlägg den 16 juni 2013

Av Hundar & Hårdrock - 16 juni 2013 20:30

Åkte upp till Stockholm Open i fredag och hängde där hela kvällen. Hur kul som helst att träffa nygamla flipperpolare och spana in namn man lärt sig känna igen IRL. Stod i valet och kvalet ifall jag skulle anmäla mig eller inte, men någon måste ju komma sist också? Och sist kom jag. Landade på plats 108 av 108.

 

Så jag kom inte hem med någon pokal direkt, men däremot med en massa blåsor på fötterna. Så går det när man ska ha på sig nya och fina skor. I lördags hann vi även med en sväng in till stan där vi mötte upp ett gäng med glada vänner på Aifur där vi drack isländsk öl och smakade på husets mjöd. Hur mysigt som helst! Måste gå dit någon gång och äta. Menyn såg jättespännande och smarrig ut. Vi hann med en snabbis på Harry B James också innan vi sa god natt. Det blev inget flipprande på söndagen kan jag säga, men ett besök på Ikea i alla fall. Köpte nya plädar till soffan och där tokdäckade hundarna direkt när vi kom hem. De har varit hos pappa på landet i helgen och är helt utpumpade nu på grund av all frisk luft de fått. En sån superduperhelg jag har haft!

Ovido - Quiz & Flashcards