houndsandhardrock

Alla inlägg den 17 juni 2013

Av Hundar & Hårdrock - 17 juni 2013 16:50

Var egentligen inne på 3s sida för att försöka säga upp mitt trådlösa internet som jag haft i snart 2 år utan att ha använt det en endaste gång. Eller rättare sagt jag har försökt använda det ett par gånger, men det går så långtsamt att jag hinner bli gråhårig innan jag ens fått upp Facebook. Man sätter liksom på en kanna kaffe, dricker kaffet och kanske en kopp till innan man fått upp någon sida. Två samtal a ett helt gäng minuter vardera så är det äntligen uppsagt och om 3 månader blir jag äntligen av med det. Hurra! Men hur tänkte man på 3 med den här hysteriskt roliga informationstexten? Jag tycker det låter himla krångligt att ringa från sin 3Mobil och göra en förlustanmälan för sin mobiltelefon. Jag tänker mig ju att det liksom är en och samma mobil? 

Ovido - Quiz & Flashcards