houndsandhardrock

Alla inlägg den 28 juni 2013

Av Hundar & Hårdrock - 28 juni 2013 19:25

Redan för något år sedan blev jag ett fan av salladsbaren som den lokala Icahandlaren ställde upp. Det är en jättebra idé ju! Sedan har de ploppat upp i stort sätt var enda affär. Jag älskar dem! Jättesmidigt och så känner man sig lite duktig när man väljer en sallad istället för Donken. Så igår när jag vara nere hos den lokala Icahandlaren hade de utökat sitt sortiment med en fruktbar. Fruksallad!!! Alltså, det finns ju ingenting godare. Det var ju givet med ett besök där idag efter jobbet och jag roffade åt mig all mango som fanns kvar och massa annan god frukt. Nu har jag ont i magen. Jag hoppas verkligen att det här blir en lika bra hit som salladsbaren. Den är ju i alla fall helt perfekt nu på sommaren.

Ovido - Quiz & Flashcards