houndsandhardrock

Alla inlägg den 24 juni 2013

Av Hundar & Hårdrock - 24 juni 2013 14:31

På Arken Zoo här i stan har de både veterinär och trim utöver själva butiken. Så när Tjejen blev sjuk beslutade jag mig för att prova den veterinär och jag har varit supernöjd med dem hela tiden. Nu efter att ha stått på sitt veterinärfoder en tid så har pälsen tovat ihop totalt. Hon och jag tillsammans hinner inte med att redan ut pälsen så idag har Tjejen varit hos frissan. Där undrade de om det var Siames i henne? Nej, hon har stamtavla och är Norsk skogkatt. Det gick jättesnabbt att få henne nedrakad och hon verkar nöjd med nya frisyren. Skulle passa på och köpa kattmat när vi ändå var där då den är tvärslut och jag vet inte för vilken gång i ordningen så var de små påsarna slut. Sist jag blev tvungen att köpa en stor påse fick jag lite rabatt för jag hade verkligen inte pengar så det räckte till en stor. Den här gången gnällde jag lite för att de var slut igen och det är ju faktiskt inte lön förrän imorgon. Jag fick ta med mig påsen hem idag och får komma och betala den imorgon. Gulle dem! Så jäkla bra!

Ovido - Quiz & Flashcards