houndsandhardrock

Alla inlägg den 13 mars 2014

Av Hundar & Hårdrock - 13 mars 2014 12:25

Här sitter jag med ett litet glas juice av rödbetor, äpplen, citron och ingefära från #Brämhults efter att ha gått en skön morgonpromenad på 5 kilometer. Färgen på juicen är underbart röd, men jag vet inte vad jag ska säga om smaken? Det smakar härligt trädgårdsland så pass att man nästan känner av jorden rödbetorna vuxit i. Och ja, jag säger härligt för det smakar inte illa och jag tror mest att det är den gamla vanan som gör att det känns konstigt mer än själva smaken. Juice ska ju vara sött och smaka frukt och bär. Det gör det inte. Jag tror att det kan vara lite som med mycket annat. Första gången man smakar det är det inte supergott, men när man gett det en chans ett par gånger vill man inte vara utan det.

Ovido - Quiz & Flashcards