houndsandhardrock

Alla inlägg den 31 mars 2014

Av Hundar & Hårdrock - 31 mars 2014 13:56

Allting ska ju vara draget just nu. Kossan, grisen och ja, allt. Så när jag för ett tag sedan hittade jag ett recept på pulled chicken i den underbara bloggen Matsafari var jag ju bara tvungen att testa. Med Krav-märkt kyckling och ekologiska kryddor följde jag Ann-Sofis recept nästan till punkt och pricka. Jag bytte dock ut ketchupen mot Heinz Chilisås. Alltså, så obeskrivligt gott! Äntligen förstår jag allas förtjusning över dragen mat. Så enkelt att göra och så galet gott. Det kommer förmodligen bli lite av en paradrätt här hemma bredvid de vegetariska wrapsen. Nu när jag testat en gång är det dags att bege sig ut på djupare vatten och hitta den utlimata smaksättningen, enligt mig, på dragen kyckling.

Ovido - Quiz & Flashcards