houndsandhardrock

Alla inlägg den 15 januari 2013

Av Hundar & Hårdrock - 15 januari 2013 20:45

Bekänner mitt nederlag till en smarrig smoothie på mango, hallon och citronmeliss. Galet gott! Nederlaget berodde varken på kaffet eller akoholen utan på en total brist på framförhållning och avsaknaden av rutiner. Så redan andra dagen blev det en tur till sushistället, men jag känner mig inte riktigt besegrad ännu. Ska läsa på mer under veckan och göra så mycket RAW jag bara klarar av för att försöka på en helt 100%-ig vecka igen nästa vecka. Blev för övrigt grymt besviken i går när jag skulle handla en del saker på en av de stora butikerna här och så fanns det inte. Det gav mig lite småstadskomplex och funderingar över hur tråkiga folk är i den här stan egentligen?

Ovido - Quiz & Flashcards