houndsandhardrock

Direktlänk till inlägg 3 maj 2013

Vår Ruset

Av Hundar & Hårdrock - 3 maj 2013 15:13

Jahapp, då var man anmäld och avgiften är betald till Vår Ruset. Springa 5 kilometer alternativt promenera i rask takt. Shit, va läskigt! Har aldrig gjort något liknande innan, men någon gång ska väl vara den första? 16 dagar har jag på mig att få upp lite flås. Tur att jag redan börjat smygträna lite med Zombies Run! 5K Training som går ut på att man ska klara av att springa just 5 kilometer när man är klar med sitt träningsprogram. Får helt enkelt lägga på ett kol nu! Passade på att ta tillfället i akt och unnade mig ett par nya, fina joggingskor. Det finns alltså egentligen inga ursäkter för att inte ta sig ut.

 
 
Ingen bild

the crazy pack

3 maj 2013 17:21

Fan va häftigt! Sånt där vågar aldrig jag. Du är fan min idol!!

Hundar & Hårdrock

4 maj 2013 17:28

Haha, tack! Vi får väl se om jag överlever. ;)

 
Ingen bild

Cecilia

8 maj 2013 00:38

Hahaha, är det roligare att springa mha zombies? Skulle fan behöva, men det är ju så jävla tråkigt. & jobbigt.

Hundar & Hårdrock

8 maj 2013 10:22

Mycket roligare!! Nu har jag någon i lurarna som säger åt mig precis hur jag ska göra och när jag ska göra det och musik däremellan. Sedan när jag gått igenom hela 5K så blir det missions ute i "verkliga världen". Ser fram emot det som fan! ;)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hundar & Hårdrock - 11 maj 2014 08:41


Äntligen var det dags! Och det var verkligen "worth waiting for" som det brukar heta. Hårdrockare, synthare och andra med god smak samlades under ett och samma tak. Förbandet vet jag inte vem som hade ansvar för, men den borde nog skaffa sig ett nytt...

Av Hundar & Hårdrock - 5 maj 2014 11:32

Med experimenterad korv tog vi oss an gårdagens kurser. Korven blev helt klart lite torrare av att ligga över natten,  inte tillräckligt för att kallas få trevlig, men när jag har möjlighet kommer jag att fortsätta göra så. Och det lär säkert fungera...

Av Hundar & Hårdrock - 3 maj 2014 21:43


Mycket hund blir det, men det är lite det jag gör just nu. Jobb och hund, men nästa vecka är det äntligen dags för Nine Inch Nails. Som jag längtar! Spinner vidare på belöningsgodis och testar ett tips jag fått om att hacka upp korven kvällen innan o...

Av Hundar & Hårdrock - 28 april 2014 14:21

Det går åt mycket korv nu för tiden. Problemet är bara det att matte tycker att korv är så himla äckligt att ta i. Lika så köttbullar och diverse annat som lätt kan hackas i små bitar. Jag brukar själv säga att jag inte är lat utan bekväm och så även...

Av Hundar & Hårdrock - 28 april 2014 00:05

De här soliga kurssöndagarna skämmer verkligen bort oss. Freestyle med Lystra på förmiddagen och hon var verkligen superduktig. Hon var lite förvirrad i början när vi övade kontakt och bytte mellan rena kontaktövningar och nosduttar för att sedan gå ...

Ovido - Quiz & Flashcards