houndsandhardrock

Alla inlägg den 15 maj 2013

Av Hundar & Hårdrock - 15 maj 2013 15:13

Det är vilodag idag både för springandet (eller om vi ska kalla det "springandet") och squats och jag har kommit halvvägs. 130 squats imorgon alltså. Det låter så mycket hurtigare än vad det är och jag spenderar fortfarande på tok för mycket tid med att äta kakor, men jag peppar på. Hoppas på att hitta det där suget som alla talar om. Sist jag körde löpträningen räddade jag livet på en annan "springare" och det var i och för sig kul. Något sug efter att springa har dock inte infunnit sig, men visst är det lite lättare att ta sig ut nu än vad det var för säg en månad sedan. Sannolikt borde det ju då vara ännu lättare om ytterligare en månad. Om jag orkar hålla på så länge. Jag hoppas det. Pepp, pepp. Måste ju göra plats för all sommaröl jag vill dricka och alla mjukglassar jag ska äta. Så nu när det är vilodag passar jag på att boka in ett litet core-pass för att även få in en smula styrka i träningen. Ryggen och magen mår så bra av core, men det är ju så sjukt jobbigt att det blir sällan av så ofta som det borde. Framförallt med tanke på hur jag jobbar. Oavsett var jag jobbar utför jag nästan alltid mitt jobb sittandes. 

Ovido - Quiz & Flashcards