houndsandhardrock

Alla inlägg den 4 september 2013

Av Hundar & Hårdrock - 4 september 2013 22:10

Jag älskar starka, kvinnliga frontfigurer! Jill Janus är en av mina favoriter just nu. Hon och hennes band Huntress spelade på Sweden Rock i somras och det var verkligen ös i den spelningen. Den var superbra från början till slut. Fint väder hade vi också. Efter spelningen kom hon ner till diket och passade på att bli omkramad och fotad av sina fans. Sånt gillar jag! Artister som förstår att de inte vore något utan sina fans. Och att fansen inte är dumma i huvudet. Heja Jill!

Av Hundar & Hårdrock - 4 september 2013 00:46

Då har jag gjort höstens premiär på gymmet. Fy så tråkigt det är! Inte alls min typ av träning egentligen, men känner att det nog inte skadar att gå dit någon gång då och då ändå. Tyvärr så går det inte så bra med det där springandet då mitt ena knä envisas med att trilskas. Så det har mest blivit promenader de senaste två veckorna. Och det blir inget Hundlöp för oss, buhu.


Vad gäller hundarnas träning så har jag nästan bestämt mig för att låta Rocky gå den där kontaktkursen istället. Tror den kan passa honom bättre. Samtidigt som vår andra instruktör meddelade att aktiveringskursen jag ville gå med Lystra till 99% inte kommer att bli av på grund av för dåligt intresse. Suck.

Ovido - Quiz & Flashcards