houndsandhardrock

Alla inlägg den 29 september 2013

Av Hundar & Hårdrock - 29 september 2013 14:35

Har laddat min addpocket (jag äääääslakar min addpocket) med kattgodis och snart är det dags för mig och Rocky att gå på första tillfället av 3 på klickerkursen. Ska bli spännande att se vad han tycker om den. På kontaktkursen som tog slut förra veckan verkade han stormtrivas. Inte så höga krav och mycket belöning. Han är ju lite känslig, min stora luns, och tycker det är jättejobbigt när han ska "göra något" och inte fattar vad det är matte vill att han ska göra. Nu måste han börja tänka själv och det ska bli väldigt intressant att se hur han tar det. Och ju mer jag tänker på det känns det som att rallylydnad skulle kunna vara något för honom och mig, men vad ska jag och Lystra inrikta oss på då?

Ovido - Quiz & Flashcards