houndsandhardrock

Alla inlägg den 20 september 2013

Av Hundar & Hårdrock - 20 september 2013 14:15

När jag gick i skolan ville jag bli fotograf, silversmed, VJ på MTV eller delfinskötare. Ett tag trodde jag att jag ville bli sjuksköterska och jobba på ambulansen. Det vill jag i och för sig fortfarande ibland, typ. Som i dag när de annonserade ut en tjänst på radiologen. Nu jobbar jag med att köra stora, tunga fordon. Det är superkul, men jag vet fortfarande inte vad jag vill bli när jag blir stor. I natt anmälade jag mig till en prova på kurs i silverlera. Det ska bli jättekul att få prova på att göra något med händerna. Jag älskar ju att pyssla. Hittade flera kurser jag skulle vilja anmäla mig till, men tiden och pengarna räcker inte riktigt till allt. Så det blir en dag i oktober med silverlera till att börja med. 

Ovido - Quiz & Flashcards