houndsandhardrock

Alla inlägg den 21 september 2013

Av Hundar & Hårdrock - 21 september 2013 17:12

Jodå, lyckades till och med att matcha plåster med val av byxor i somras. Vad säger ni om den bedriften, va? Annars kan jag väl inte påstå att jag är så mycket av ett modelejon. Kan dock konstatera att hårdrocksmodet från tidigare trendspoting håller i sig. Även om dödskallarna börjar avta en aning så kryllar butikerna fortfarande av läder och nitar. Det är skinnjackor och läderboots, nitar hit och nitar dit. I like it! Efter ett besök på Åhléns i jakt på sparbössa i dödskalleformat kom jag hem med en längtar efter att par nya handskar. Tyvärr så kom jag också hem utan någon sparbössa. Färgglada dödskallar skulle matcha på tok för bra med min vägg och annars ganska mörka inredning, tänkte jag.

Ovido - Quiz & Flashcards